A Web-cafeteria szoftver bemutatása

A WebCafeteria egy on-line szoftver-szolgáltatás, melynek igénybevételével Ön a legrövidebb időn belül juthat egy minden igényt kielégítő cafeteria-adminisztrációs rendszerhez. A Web-szerveren futó alkalmazás használatával megspóroljuk Önnek a telepítéshez kapcsolódó költségeket, továbbá jelentős mértékben csökken a rendszer bevezetéséhez szükséges idő is.

A WebCafeteria szoftver rendkívül fejlett jogosultsági rendszere lehetőséget biztosít arra, hogy Ön igény esetén bizonyos funkciókat tovább delegáljon az Ön által kijelölt felhasználók számára. A jogosultságok korlátozott továbbadásával elérhető, hogy az alárendelt felhasználók csak bizonyos funkciókat tudnak használni a rendszerben. Ilyen lehet például, hogy az adminisztrációban dolgozók csak a havi riportokat és utalványrendeléseket érjék el vagy megint mások csak a hozzájuk rendelt telephelyek és dolgozóik adatait láthatják. Ugyancsak ezekkel a beállításokkal tudjuk azt is biztosítani, hogy akár a munkavállalók saját maguk készítsék el nyilatkozataikat, jelentős időt takarítva meg ezzel Önnek.

Megrendelem                            Kipróbálom

A rendszer használatával Ön többek között az alábbi funkciókat érheti el:

  • Béren kívüli juttatási elemek választása a központi adatbázisból (jelenleg 36 elem). A törzsadatok mindenkor az aktuális jogszabályoknak megfelelő adózási előírásokat is tartalmazzák, így a rendszer ezekkel automatikusan számol.
  • Amennyiben a cég cafeteria-szabályzata erről rendelkezik, meghatározhatjuk a rendszer számára a kötelezően választandó elemeket és azok havi értékét is.
  • Tetszőleges számú Cafeteria-csoport, továbbá szervezeti egység és telephely létrehozása. (Például: Adminisztráció-Értékesítés-Marketing-Termelés; vagy a közszférában: Hivatal-Iskola-Óvoda-Városüzemeltetés stb. A lehetőségek teljes mértékben cégre/intézményre szabhatóak)
  • Cafeteria-csoportonként illetve Telephelyenként lehetséges a cégnél alapértelmezett juttatások választékának szűkítése (pl.: nem választhat minden csoport Önkéntes nyugdíjpénztárt)
  • A különböző juttatások adminisztratív költségeinek (pl. utalványok kezelési költsége) illetve adó- és járulékterheinek megosztási lehetősége a cég a és a munkavállalók között Cafeteria-csoportonként lehetségesek:
  • Cafeteria-csoportonként meghatározhatjuk, hogy a költségeket a cég viseli vagy a jogosult cafeteria-keretére terheli-e (Pl. magasabb kerettel rendelkezők nettó keretét csökkenti az adókkal, míg az alacsonyabb kerettel rendelkezőkét nem, vagy csak részben)
  • A rendszer biztosítja a cég illetve a jogosultak (munkavállalók) törzsadatainak betöltését az Ön által használt nyilvántartó-rendszerekből illetve lehetőség van a manuális adatbevitelre is.
  • Lehetőségünk van cafeteria-rendszeren kívüli juttatások kezelésére is
  • Szokásos év eleji - vagy akár év közbeni - cafeteria-nyilatkozatok elkészítése néhány perc alatt az összes szükséges nyomtatott dokumentummal (beleértve a pénztári belépési nyilatkozatokat is).
  • A nyilatkozat hibátlan kitöltését a képernyőn valós idejű számítások és színkódok biztosítják. Az adatbevitel során folyamatos tájékoztatást kap a még felhasználható keretről illetve az esetleges hibás adatokról (pl. adómentes vagy kedvezményes adózású értékhatárt meghaladó összeg beírásakor). A cafeteria-nyilatkozatok mellett elkészülnek az önkéntes pénztárakhoz szükséges belépési- és átlépési nyilatkozatok, valamint a SZÉP-kártyához kapcsolódó dokumentumok (pl. társkártya-igénylő)
  • Munkavállalók számára lehetőség a cafeteria-nyilatkozatok önálló elkészítésére saját munkahelyi vagy otthoni internet-elérés használatával.
  • A WebCafeteria fejlett jogosultsági rendszere lehetőséget biztosít arra, hogy akár minden munkavállaló saját maga készítse el cafeteria-nyilatkozatát. Ennek támogatására a Nyilatkoztató felületen felugró ablakokban adunk tájékoztatást a különböző juttatási elemek működéséről, felhasználhatóságáról, továbbá online súgó áll a felhasználók rendelkezésére
  • Hozzátartozók adatainak rögzítése és kezelése, a szükséges kiegészítő nyomtatványok elkészítése.
  • A nyilatkozat mellékleteként elkészülő Iskolakezdési támogatás illetve Internet költség átvállalásához szükséges adatok és nyomtatványok elkészítéséhez, majd későbbi adatfeladáshoz. Ugyancsak elkészíthető a SZÉP társkártya-igénylő és annak feladása.
  • Valós idejű tájékoztatás a nyilatkozatok elkészítésének aktuális állásáról.
  • A nyilatkoztatási folyamatról percre pontos tájékoztatást kapunk, így bármikor be tudunk avatkozni az esetleges elmaradások illetve hiányosságok pótlásába. A listát PDF formátumban menthetjük, nyomtathatjuk, vagy előre megírt automatikus e-mailt is küldhetünk a munkavállalóknak.
  • A jogosult (munkavállaló) évközi jogosultságának beállítása.
  • Amennyiben a szabályzat értelmében bizonyos időszakokra szünetel a munkavállaló jogosultsága illetve az alapértelmezettől eltérő keretet vehet csak igénybe.
  • A jogosult által ténylegesen igénybe vett juttatások követése, illetve az év közben kilépők időarányos elszámoltatása.
  • A Cafeteria-karton naprakész információkat ad arról, hogy a kilépő munkavállalónak vagy a munkavállaló felé milyen összegű túlfizetés vagy tartozás áll fenn. Az adatok természetesen munkaügyi bizonylat formájában nyomtathatók is.
  • Számos előre definiált lekérdezések, rendelési- és utalási listák.
  • A különböző listák lekérhetők teljes cégre illetve cafeteria-csoportokra.
    Utalványok rendelése telephelyenként, hiszen a szolgáltató majd ennek megfelelően fogja csoportosítani és postázni.
    A rendelések, utalási listák és APEH feladások lekérhetők képernyőre, pdf-formátumban nyomtatásra illetve Excel-táblákba is a további feldolgozás érdekében.
  • Utalványrendelések.
  • Számos előre definiált lista áll rendelkezésre, melyek papír alapon vagy Excel-táblázat formájában továbbíthatók a szolgáltatók felé. SZÉP-kártya rendelése és havi feladása az MKB, K&H és az OTP felé speciálisan a szolgáltatók által elvárt formátumban és adat-tartalommal!
  • Év közbeni be-, kilépés kezelése/időarányosítás.
  • Be- és kilépések időarányosítása történhet teljes havi, határnaphoz kötött vagy naptári napra vonatkoztatva. Ezen felül a rendszer képes kezelni a vállalaton belüli mozgásokat is, mint például cafeteria-csoport váltás vagy másik telephelyre történő vezénylés.
  • Csakúgy mint a cafeteria-nyilatkozatok összesítése, a havi elszámolások illetve tényadatok is feladhatók az Ön meglevő HR rendszerébe illetve a könyvelésnek.
  • Számos bérprogramhoz rendelkezünk a feladáshoz szükséges információkkal, kérjük, hogy ezirányú igényét külön jelezze!

Megrendelem                            Kipróbálom

A WebCafeteria.hu szolgáltatásaiból - a piacon egyedüliként - mostantól több előfizetési csomag közül választhat. A csomagokat Felhasználóink szokásai és tapasztalatai alapján állítottuk össze, ezért biztosak vagyunk abban, hogy Ön is megtalálja a vállalkozása számára legelőnyösebb megoldást. Az alábbi táblázatra kattintva azonnal megismerkedhet a részletekkel és máris megrendelheti. Ne is keresgéljen tovább, ennél gyorsabb megoldást úgysem fog találni!