Gyakori kérdések. A kérdésre kattintva találja a választ.

1. Hogyan tudom kipróbálni?

A Web-cafeteria kipróbálásának legegyszerűbb módja, hogy Ön "DEMO regisztráció" menüpontra kattintva megadja a szükséges adtait, és perceken belül tesztelheti is a legfontosabb funkciókat. A DEMO-üzemmódban természetesen rendelkezésére áll az összes alapfunkció, azonban rendszer-beállítási jogosultságokat a DEMO nem tartalmaz.

2. Miért kell megadnom az e-mail címemet a Demo-regisztrációhoz?

A Demo-regisztráció úgynevezett "double opt-in" rendszerben működik. Ez azt jelenti, hogy az elsődleges adatok (felhasználó-név és jelszó, valamint e-mail cím) megadása után a rendszer küld Önnek egy megerősítő e-mailt, amelyben a regisztrációval kapcsolatos további információkat is közöljük. Az Önök biztonsága érdekében adatbiztonsági és adatvédelmi szempontok miatt nem tudjuk ezt a lépést kihagyni. Megértését kérjük!

3. Biztonságban vannak a cégem és munkavállalóim adatai?

Könnyelműség lenne azt állítanunk, hogy 100%-os biztonságban vannak az adataink, hiszen mindannyian tudjuk, hogy 100%-os biztonság fizikailag lehetetlen. (A napokban lehetett például arról olvasni, hogy az egyik egyetemünkről több ezer hallgató személyes adatait lopták el bűnözők...)

Mindazonáltal az Önök biztonsága érdekében banki szintű védelmi rendszert alakítottunk ki. (Az éles rendszerben például sms-ben kapják meg ügyfeleink az elérési kódjaikat.) Adatainak védelmére szolgáló eljárásainkat az Adatvédelmi Biztossal konzultálva fejlesztettük ki, rendszerünk működését pedig folymatosan ellenőrzi egy Igazságügyi Informatikai Szakértő.

4. Ki üzemelteti a Web-cafeteria programot?

A Web-cafeteria programot a SW Labor Kft. üzemelteti egy szoftver-fejlesztő csapattal közösen. Szerverünk Magyarország egyik legnagyobb és legbiztonságosabb szerver-hoteljében, Budapesten a Victor Hugo utcában üzemel 24 órás IT-felügyelet és biztonsági őrség mellett.

5. Mióta működik a Web-cafeteria és hányan használják?

A Web-cafeteria rendszer működése 2008 április 1-én indult. Azóta mintegy 130 cég közel 20.000 munkavállalójának adatait kezeljük. 2010 augusztusáig több mint 20.000 munkavállalói nyilatkozat és a hozzájuk tartozó egyéb dokumentum készült el a rendszer használatával. Egy átlagos nyilatkozat-dokumentum 15 db A/4-es oldalt tartalmaz. Ennek megfelelően eddig nagyságrendileg 300.000 oldalnyi űrlap/szerződés/nyilatkozat kitöltésétől kíméltük meg ügyfeleinket. Ügyfeleink között megtalálhatók néhány fős kisvállalkozások és több száz alkalmazottat foglalkoztató nagyvállalatok, könyvelőirodák továbbá Cafeteria-tanácsadó cégek is. Jelenleg mintegy 2,8 milliárd Forint értékű juttatás naprakész adminisztrációját végezzük.

6. Hogyan kell letölteni és telepíteni a programot?

A Web-cafeteria egy úgynevezett ASP szolgáltatás, a 4. pontban leírtak szerint egy web-szerverenfutó alkalmazás. Önnek tehát nem kell letöltenie és telepítenie, csupán élő inetrenet-kapcsolatra és egy web-böngészőre (pl. Internet Explorer vagy Firefox) van szüksége. Ahhoz, hogy az elkészült dokumentumokat is tudja kezelni, szükséges lesz még egy pdf-olvasó és persze egy nyomtató. A különböző lekérdezések kezeléséhez pedig szüksége lehet Excel-re is.

7. Mennyivel tud többet, mint a saját készítésű excel-es programom?

Erre a kérdésre - amely egyébként valóban nagyon gyakran elhangzik, ezért is kerülhetett ide - borzasztó nehéz válaszolni. Ugyanis nem ismerjük az Ön saját fejlesztésű programját. Amennyiben Ön elégedett a jelenleg használt alkalmazással és úgy gondolja, hogy a jövőben jelentősen megemelkedő elvárásoknak (pl. havonta adatszolgáltatás az Adóhivatal felé) is meg fog felelni, akkor a Web-cafeteria nem Önnek szól.

Abban az esteben, ha szeretné összehasonlítani a rendelkezésre álló funkciókat, kérjük próbálja ki a Demot, illetve kérje részletes tájékoztatónkat!

8. Hány telephelyet és munkavállalói csoportot tudok kezelni a Web-cafeteriával?

A rendszerben - a felhasználói megállapodás alapján - gyakorlatilag végtelen számú céget tud létrehozni. Ez teszi lehetővé, hogy például egy könyvelőiroda az összes általa könyvelt "cafeteriás" cégét egy rendszerben tudja kezelni, vagy egy cafeteria-tanácsadó cég ugyanazt a rendszert, ugyanazokat a dokumentumokat használja mindegyik Ügyfelénél. Tudjuk, hogy nincs két egyforma cafeteria-rendszer (még a saját ügyfeleink között sem), ezért a Web-cafeterián belül lehetőség van teljesen egyedi beállításokat alkalmazni egy-egy cég vagy cégcsoport esetében, amíg a központi adminisztráció (például az adójogszabályok követése, vagy a dokumentumok tartalma és külalakja) természetesen egységes marad.

Egy-egy céghez tetszőleges számú telephelyet, szervezeti egységet, illetve cafeteria-csoportot tud hozzárendelni. Ez jelentős könnyebbséget jelent a folyamatos üzemeltetés során, hiszen ezeknek a csoportosításoknak megfelelően lehet megrendelni és kiosztani például az utalványokat.

9. Mit kell tennem, ha megtetszett és szeretném megrendelni a szolgáltatást?

Az alábbi űrlap kitöltésével közvetlenül veheti fel velünk a kapcsolatot, vagy keressen bennünket elérhetőségeink bármelyikén!

10. További kérdésemmel hova fordulhatok?

Tisztelettel és köszönettel várjuk kérdéseit, észrevételeit az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapon vagy a 06-30-932-4975-ös telefonszámon.

Amennyiben további kérdései merültek fel, melyekre ezen az oldalon nem találja a választ, bátran keressen minket elérhetőségeinken, vagy tegye fel kérdését közvetlenül írásban az alábbi oldalon!